Menu

Interfejsy diagnostyczne

B1 KABEL VAG USB OBD II-4

KB1

Nowy produkt

26,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Strona do sprawdzania kompatybilności z daną marką/modelem/wersją silnikową samochodu! Przed zakupem interfejsu sprawdź dokładnie jaki protokół wykorzystuje dany model samochodu!

https://www.outilsobdfacile.com/vehicle-list-compatible-obd2/

UWAGA! Programy komercyjne (płatne), mogą posiadać zabezpieczenie przed używaniem klonów interfejsów (co dotyczy naszych produktów diagnostycznych). Najlepiej jest używać wobec tego darmowych aplikacji

W przypadku dalszych problemów należy sprawdzić w ustawieniach danej aplikacji ustawienia klonowania (clone) i wyłączyć je!

Interfejs diagnostyczny OBDII KKL + VAG-COM dedykowany dla marek Volkswagen, Audi, Seat, Skoda. Jest to wysokiej klasy urządzenie diagnostyczne. Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki:

  • 1. Elektronika Silnika
  • 2. System ABS
  • 3. Poduszki powietrzne SRS
  • 4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków
  • 5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
  • 6. Skrzynia biegów automatyczna
  • 7. Liczniki i wskaźniki
  • 8. Radio, system nawigacji, telewizja
  • 9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
  • 10. Klimatyzacja
  • 11. System pomocy przy parkowaniu
  • 12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
  • 13. Szyberdach

Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów :

  • VW Polo do 2007
  • Seat Ibiza do 2007
  • Skoda Fabia I do 2007
  • Skoda Octavia I do 2007

oraz auta wyposażone w złącze OBD2 i wykorzystujące standard ISO 9141 do 2004 r.

Interfejs w samochodach AUDI , SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN umożliwia:

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

Kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),

Inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,

Podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można także:

Adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)

Programować immobilizer

Regulować stan licznika (cofnąć licznik)

Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym .

Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.

Wymagania sprzętowe:

Komputer PC z Pentium III lub nowszy

256 MB RAM

Port USB

DODATKOWE STEROWNIKI DOSTĘPNE POD ADRESEM NASZEGO SUPPORTU:

Do interfejsu nie dołączamy żadnego oprogramowania, sterowniki do pobrania TUTAJ

(należy skopiować link do paska adresu przeglądarki i kliknąć Enter)

http://support.aptel.pl/admin/uploads//KB1_CH341SER.rar

Porównaj